Polityka wysyłki

Informacje o wysyłce
Wszystkie przedmioty oferowane na crafted.com.pl wykonywane są na zamówienie. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia wydrukujemy dla Ciebie każdy egzemplarz osobno, aby zapewnić najwyższą jakość!

Współpracujemy z wieloma artystami i producentami na całym świecie. W związku z tym terminy dostawy są następujące. Warto zaznaczyć, że właśnie dlatego jesteśmy w stanie oferować tak świetne ceny na nasze produkty.

Przewidywany czas przyjazdu (dni robocze)
Aby oszacować, kiedy możesz spodziewać się swojego zamówienia, zapoznaj się z harmonogramem podanym poniżej. Obejmuje nasze najpopularniejsze produkty i okresy:

Czas dostawy (1-7 dni roboczych):
Czas oczekiwania zamówienia w kolejce produkcyjnej do momentu zakończenia produkcji. Nasz harmonogram produkcji może ulegać codziennym zmianom w zależności od łącznej wielkości zamówień.

Czas wysyłki (15-35 dni roboczych):
Od momentu przekazania towaru kurierowi do momentu dotarcia towaru do miejsca przeznaczenia.

Uwaga: w szczycie sezonu przesyłka może dotrzeć później niż oczekiwano. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję, że spotkają się Państwo ze zrozumieniem.

Śledź swoje zamówienie
Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i linkiem do śledzenia przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł śledzić jej drogę aż do drzwi! Należy pamiętać, że zeskanowanie przesyłki i wprowadzenie jej do systemu przewoźnika może potrwać od 5 do 7 dni.

Jeśli próbujesz śledzić przesyłkę i nie widzisz żadnych informacji, oznacza to po prostu, że wystąpiło opóźnienie w aktualizacji danych w systemie. Nie martw się.

Jeśli data Twojego przyjazdu jest późniejsza niż planowano, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.

Nieprawidłowy adres
Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres podczas realizacji transakcji, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za sytuację, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane na niewłaściwy adres.

Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, kradzież lub uszkodzenie, jeśli skontaktujesz się z kurierem dostarczającym przesyłkę i poprosisz o zmianę trasy lub przekierowanie przesyłki po opuszczeniu przez zamówienie naszego magazynu w ramach ostatecznego procesu dostawy.