Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia są zazwyczaj przetwarzane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od zakupu.
Jak długo trwa wysyłka?
Czas dostawy może się różnić, ponieważ wysyłamy przesyłki na cały świat z różnych centrów dystrybucyjnych w zależności od Twojej lokalizacji. Średni czas wysyłki wynosi około 7–10 dni roboczych. Numer śledzenia zostanie zaktualizowany w ciągu 3–7 dni od wysłania zamówienia.
Jak anulować zamówienie?
Zamówienia można anulować wyłącznie w ciągu 12 godzin od ich złożenia. Następnie zamówienie najprawdopodobniej zostało już przetworzone i przygotowane do wysyłki lub zostało już wysłane. Gdy to wejdzie w życie, nie będzie to już zależało od nas. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, ale stawiamy na szybką obsługę i oznacza to, że wysyłamy zamówienia najszybciej, jak to możliwe.
Jaka jest polityka zwrotów?
Jeśli z Twoim zamówieniem jest coś nie tak (wadliwy produkt, nieprawidłowe zamówienie, uszkodzone zamówienie itp.), skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, a my chętnie pomożemy Ci ocenić sprawę i jeśli tak jest, zatwierdzona, wyślemy zamiennik. Prosimy nie zwracać niczego, dopóki nie rozpatrzymy sprawy. Nasz dział obsługi klienta rozpatrzy prośbę i wyśle dalsze instrukcje. Easylife zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.
Będziesz zobowiązany pokryć koszty wysyłki zwracanego przedmiotu. Pierwotne koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
* Kosmetyki, bielizna osobista oraz bielizna modelująca są z pewnością sprzedawane ze względów higienicznych.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatności przez Paypal, karty kredytowe (Visa, MasterCard, Discover i American Express), karty debetowe lub E-check (czyli przy użyciu zwykłego konta bankowego)